Fredagsskoj

Imorgon, fredag, är det ganska mycket som händer kring Agnes och självklart ska jag försöka se och lyssna på alltsammans. Dagen börjar med att hon besöker Mix Megapols Malmö Morgon, som jag tänker lyssna på över webbradion då jag som bekant inte bor i Malmö, och det kommer att ske någon gång efter kl. 8:00 på morgonen. Har aldrig tidigare lyssnat på Mix Megapols Malmö-radio, men det är såklart enormt kul att Agnes är gäst hos dem. Lär nog bli en hel del snack om DLP och dess release, men kanske också någon överraskning. Man kan ju aldrig veta, eller hur?

Efter besöket hos Mix Megapol så kommer Agnes att vara gäst i ett annat radioprogram; nämligen "Peje" som sänds i P4 Kronoberg, efter kl. 15:00. Ännu ett program som jag aldrig lyssnat på tidigare, men så är jag ju inte heller någon särskilt trogen lyssnare på P4 överhuvudtaget. Men det är klart att man lyssnar om Agnes är med och blir intervjuad.

Tillsist så kommer Agnes också att vara med i TV under fredagskvällen och då i programmet "Nöjesfredag" som sänds i SVT:s Barnkanalen. Har hört att gästerna i det programmet, förutom att de bli intervjuade, också uppträder på scen, vilket jag självklart hoppas att även Agnes kommer att få göra.

Men oavsett vad så lär det bli en spännande intervju att lyssna på. Man har också kunnat skicka in egna frågor till Agnes genom ett formulär på programmets hemsida och har man turen på sin sida så kommer frågan också att ställas under sändningen. Har själv skickat in en fråga, så givetvis hoppas man på att just den blir uppläst i TV. Det skulle vara grymt kul.

Mycket på gång under morgondagen alltså. Ska verkligen göra mitt yttersta för att hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0