Filma eller inte filma?

I och med att Agnes nya skiva, Dance Love Pop, släpps väldigt snart och det faktum att det ska bli en signeringsturné inom kort (inget är dock klart ännu, såvitt jag har förstått) så har jag funderat kring en sak. Många av er som läser den här bloggen känner säkert till att jag har filmat ett par Agnes-konserter genom åren (ni hittar filmerna på agnes.owns.it), och även om jag själv är enormt intresserad av att filma lite grann under hennes kommande signeringsturné så måste jag helt enkelt veta om intresset finns kvar hos alla er andra. Enligt Agnes själv så kommer det ju nämligen att bli sång och inte bara en massa autografskrivande under turnén. Så min fråga är alltså om ni vill att jag ska filma eller inte när Agnes uppträder?

Jag vet att det låter helt befängt att ens fråga er något sådant då svaret borde vara uppenbart, men för mig som även filmar en hel del till vardags är det väldigt viktigt att få veta vad ni själva tycker och tänker om detta. Skriv gärna er åsikt om det hela i er kommentar här under. Jag skulle uppskatta det enormt mycket.

Tack så mycket på förhand!

Detta blev ett något annorlunda blogginlägg, men det får vara så.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du vet mitt svar Benny, SJÄLVKLART! :)

Jag ska nog också försöka filma om nu Agnes kommer hit till norrland.

2008-10-20 @ 07:44:07
Postat av: Joel.

Ja självklart :) !

Du skulle gärna få filma och skicka filmerna till min fansite när den öppnat också ;) !

2008-10-20 @ 09:54:26
URL: http://www.agnescarlsson.3w.se/
Postat av: Marcus

Filmer är alltid roligt men själv skulle jag ha svårt att filma och njuta samtidigt. Att ha en kamera i näven gör att upplevelsen inte blir lika stor enligt mitt sätt att se det.

2008-10-20 @ 17:54:47
Postat av: Benny

Tommy: Tack, då vet jag det. :)



Joel: Låter bra. :) Angående själva filmerna så gör jag dem i första hand till Marco, så att han sedan kan lägga upp dem på agnes.owns.it, men det är möjligt att jag kan dela med mig dem till din sida också vid ett senare tillfälle. Vi får se.



Marcus: På ett sätt håller jag med dig, men samtidigt så har jag lärt mig att njuta av Agnes underbara sång även om jag skulle hålla i en videokamera.

2008-10-20 @ 20:23:55
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Marco

Det viktigaste är att du själv VILL filma och inte känner det som ett "påhäng".

Som sagt - det är alltid kul med filmer (eller klipp) :)

2008-10-21 @ 00:40:47
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Benny

Marco: Jo, visst är det så och faktum är att jag verkligen vill filma när Agnes uppträder. Å ena sidan för min egen skull (såklart), men också för alla andra Agnes-fans.

2008-10-21 @ 03:17:11
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0