Inför resan till Mjölby

I måndags publicerades de första datumen och städerna för Agnes kommande signeringsturné (fler datum tillkommer så småningom) och självklart började jag direkt med att leta efter ett bra tillfälle att åka. Först fastnade min blick på Växjö, men efter en mindre undersökning (vilket i stort betyder att jag frågade mina föräldrar) så fick jag reda på att vi skulle åka och träffa släktningar just den dagen. Nu var det ju inte så att jag inte kände till att vi skulle åka dit, men mitt i alltihopa så glömde jag bort det helt och hållet. Det kan hända oss alla, eller hur?

Nåväl, då Växjö var ett omöjligt uppdrag så fanns det inget annat att göra än att hitta en annan stad att åka till. Efter en stunds funderande så kom jag på att Mjölby nog skulle fungera, vilket resulterade i att det också blev den stad som jag valde. Detta betyder att jag redan nu på lördag kommer att få träffa Agnes ännu en gång i mitt liv, så ni kan ju gissa hur glad jag känner mig just nu. Alltså, det kommer att bli så himla grymt!

Självfallet kan ni räkna med att jag kommer att filma och ta lite bilder när jag är där (ett stort tack till alla er som kommenterade mitt förra inlägg), så ni får hålla koll här i bloggen och på agnes.owns.it om ni vill se allt material. Håller just nu på med att förbereda mig lite smått inför resan (lika bra att börja med sådant tidigt så man inte glömmer något), och ni kan räkna med att jag kommer att skriva om allt som hände i Mjölby senare under lördagen.

Tills dess får ni ha det så bra alla Agnes-fans!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Åh ska bli så spännande att läsa och se bilder/film!

Du får skynda dig lägga upp det haha ;)

2008-10-24 @ 10:24:39
Postat av: Benny

Tommy: Du kan vara lugn. Jag kommer att göra mitt bästa för att materialet ska läggas upp så fort som möjligt. :)

2008-10-24 @ 22:17:40
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: ?

Haha, töönt! Palla att du startade en blogg bara för att skriva om din stora idol här i livet, och Agnes Carlsson av alla mässisko :'O

2008-10-25 @ 14:57:12
Postat av: Benny

?: Rädd för att säga vem du är alltså. Det betyder att du med all säkerhet att du är riktigt sorglig individ utan något vidare liv. Gå någon annanstans om du vill klaga. Här har du inget att hämta.



Agnes är dessutom Sveriges bästa sångerska, bara så att du vet. Att du sedan inte tål det betyder helt enkelt att du är avundsjuk upp över öronen. Har jag fel? Nä, jag trodde inte det heller.



Sedan får gärna kalla mig tönt om du vill. Tror du verkligen att jag bryr mig om vad en mesig individ som du säger. Tycker att du ska försvinna om du inte är intresserad av vad jag skriver om.



Ha ett bra liv!

2008-10-25 @ 17:14:43
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0