Release Me har nu släppts!

Nu har Agnes andra singel, Release Me, släppts som digital download och (förmodligen också) till alla radiostationer. Ni vet väl förstås vad det betyder, eller hur? Just det, här gäller det att köpa den och samtidigt önska den på radio så mycket som det är möjligt. Har redan skrivit det tidigare i bloggen, men jag är enormt glad att de valde just Release Me som andra singel från Dance Love Pop, då den är fantastiskt bra.

Nu väntar man bara på att videon ska få sin premiär. Snacka om att jag längtar alltså!

Photobucket


En liten bild, jag vet, men den får duga för närvarande.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Riktigt kul att den ätnligen släppts! Riktigt fint omslag, väntar nu med spänning på videon, kommer bli grymt att få se den!

2008-11-25 @ 20:44:12
Postat av: Benny

Hoppas verkligen att videon dyker upp på hemsidan snart. Den här väntan tar kål på mig.

2008-11-26 @ 21:17:37
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0