Lite bloggändringar under julhelgen

Med detta inlägg tänkte jag bara meddela att det inte är säkert att jag hinner blogga så ofta nu under julhelgen. Har redan haft en hel del att göra här hemma och det lär inte bli mindre av den varan de kommande dagarna. Så om ni saknar lite uppdateringar här i bloggen så vet ni i alla fall vad det beror på. Men händer det något viktigt som jag känner att jag bara måste blogga om så lär jag nog också göra det, oavsett vad.

Något riktigt kul som man fick reda på idag exempelvis är att Agnes nya singel, Release Me, har blivit "Veckans hitvarning" på Rix FM. Vad jag vet så är det Agnes första låt sedan Right Here Right Now som fått äran att bli "Veckans hitvarning", så självklart är jag enormt glad över det. Nu gäller det bara att MTV och ZTV börjar visa videon också, för faktum är att jag fortfarande inte har sett den på TV ännu. Förhoppningsvis blir det ändring på det ganska snart.


Kommentarer
Postat av: Marco

Tänkte bara önska God jul!

2008-12-23 @ 23:18:26
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Benny

God Jul, Marco! :)

2008-12-23 @ 23:36:56
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0