Agnes klar för Melodifestivalen 2009!

Det har varit mycket spekulation kring Agnes vara eller icke vara i nästa års Melodifestival, men nu är det äntligen klart och officiellt att hon kommer att medverka. Hon kommer att sjunga låten Love, Love, Love, som är skriven av Anders Hansson. I och med att Anders också skrivit låtar till och producerat Agnes senaste album så känns det riktigt, riktigt bra. Ett bra och nära samarbete är betydligt viktigare än många tror och just därför känns den här låten som en hit redan nu, och det trots att jag inte ens har hört den ännu.

Givetvis hoppas jag att det kommer gå väldigt bra för Agnes i tävlingen, så att hennes Melodifestival-upplevelse kommer att bli lång. Att vinna kommer ju att bli enormt svårt med tanke på den tuffa konkurrensen som finns, men jag tänker i alla fall hålla tummarna för det bästa.

Innan jag avslutar detta inlägg, så vill jag bara tipsa er om Tommys speciella "Agnes-i-Melodifestivalen"-blogg som ni kan hitta här:

http://agnesimelodifestivalen.blogg.se

Han kommer skriva betydligt mer än jag om allt som händer kring Agnes och hennes medverkan i Melodifestivalen, så just därför råder jag alla MF-fantaster, och tillika Agnes-fantaster såklart, att hålla ögonen på hans blogg. Händer det något stort för Agnes under tävlingen så kommer jag självklart nämna det här också, men räkna inte med att jag kommer skriva om precis allt, då jag har så mycket annat som jag vill skriva om Agnes bortsett från hennes medverkan i Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack för att du tipsar om min blogg!! :D

Ja det kommer ju bli mycket Agnes framöver, så det kommer finnas mycket att skriva om :)

Jag kommer nog skriva bara något inlägg då och då just nu, men när det börjar närma sig blir det nog mer frekvent :)

2008-12-02 @ 21:57:36
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Ingen orsak, Tommy. Ser fram emot att läsa dina framtida inlägg. :)

2008-12-03 @ 00:26:29
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0