Agnes nominerad på Gaygalan 2009!

Under gårdagen fick jag reda på en mycket rolig nyhet och det var att Agnes hade blivit nominerad i två kategorier på Gaygalan 2009 som ska hållas under februari nästa år. De två kategorierna är "Årets artist" och "Årets låt (On And On)" och självklart är man enormt glad över detta. Man kan just nu rösta och det gör man helt enkelt genom att surfa in på länken som finns här nedan. Dock så måste man bekräfta sin röst med hjälp av sin mobiltelefon, så har ni inga pengar för närvarande så gäller det att ladda den först och främst. Detta är just det problem som jag har just nu, men jag ska se till att ladda min mobil så fort som möjligt.

http://www.qx.se/gaygala_vote.php

Det kommer med all säkerhet inte bli lätt för Agnes att vinna, då konkurrensen är stenhård, men visst finns chansen och sedan är det ju grymt skojigt att hon överhuvudtaget blev nominerad. Exakt hur länge själva omröstningen håller på vet jag tyvärr inte, då jag inte har hunnit med att kolla upp det, men det lär nog hålla på ett tag till i alla fall.

Det är bara att klicka på länken och sätta igång med röstandet, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0