Agnes deltävling i Melodifestivalen 2009

Ja, då har äntligen startordningen i Melodifestivalen 2009 presenterats av SVT, men nog har det varit en aning virrigt, tycker jag. Nåväl, här nedan kan ni i alla fall se hur det ser ut i den fjärde och sista deltävlingen, då det är där som Agnes finns med:

DELTÄVLING 4 - MALMÖ 28/2

"Du är älskad där du går", SUSANNE ALFVENGREN
"Esta noche", NEXT 3
"Higher", ARTIST EJ KLAR
"Killing Me Tenderly", ANNA SAHLENE & MARIA HAUKAAS STORENG
"La voix", MALENA ERNMAN
"Love Love Love", AGNES
"Moving on", SARAH DAWN FINER
"Sweet kissin' in the moonlight", THORLEIFS

Har väl inte sådär jättemycket att säga om detta just nu, förutom att jag hoppas att Agnes tar sig vidare till final. Det skulle vara grymt roligt alltså och jag håller verkligen tummarna för det bästa. En artist är ju inte klar än, som ni kan se här ovan, men när han/hon/dem blir presenterade har jag ingen som helst aning om. Vi lär ju dock märka när det sker.

Kommentarer
Postat av: Cybéle

Va?! Faan att jag missa det.han e grymt snygg, kom du ihåg vad filmen hette? :)

2008-12-14 @ 22:00:45
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0