Trafikstockning

Trots att Agnes inte hann vara med så länge hos Adam och Gry i måndags morse (p.g.a. en försening orsakat av trafikproblem i huvudstaden), så var det enormt roligt att höra henne prata om diverse ting. Jag menar, hade ni t.ex. någon aning om att hon gör egna smycken? Jag visste inte det och blev självklart väldigt överraskad över detta. På torsdag, när Agnes besöker Äntligen Morgon-studion ännu en gång, så kommer man kunna tävla och ta chansen att vinna ett specialdesignat smycke som Agnes själv har gjort. Lita på att jag tänker vara med i den tävlingen! Att jag är kille fullkomligt skiter jag i, rent ut sagt. Kommer nog tyvärr inte vinna, då jag aldrig har så värst mycket tur när det handlar om tävlingar och dylikt, men jag tänker absolut försöka.

Agnes lät för övrigt väldigt cool och avslappnad i radion, men det är jag inte lika förvånad över. Som jag skrev i en tidigare blogg så har hon ju utvecklats något enormt och det märker man inte minst under såna här radiointervjuer. På torsdag är alltså återigen dags för Agnes att åka till Mix Megapol och besöka Adam och Gry. Lite tidigare blir man dock tvungen att gå upp, nämligen vid klockan 7:00, men det är ingenting som hindrar mig. Ärligt talat så kan inte ens en skenande elefanthjord hindra mig från att sätta på radion så tidigt och nej, jag skämtar inte.

Eller gör jag? Hm, jag är inte säker och vad tusan fick jag elefanterna ifrån?! Skumt...


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas de spelar något nytt spår från plattan, det var ju tal om det men Agnes lät lite tveksam..

2008-08-26 @ 20:39:40
Postat av: Benny

Mm, hon var ju lite tveksam kring det, men vi får hålla tummarna. Hade varit grymt kul att få höra något nytt innan P3 Star på lördag.

2008-08-26 @ 22:29:36
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0