Inte långt kvar nu...

Nu är det inte många timmar kvar tills Agnes sjunger sin nya singel, On And On, i TV för första gången och då i programmet Sommarkrysset som sänds i TV4. Som jag skrev i en tidigare blogg så känner jag mig enormt förväntansfull och jag är säker på att det kommer att bli en grym upplevelse. Detta säger jag trots att jag enbart kommer se programmet på TV och inte på plats i Stockholm. Visst känns det lite surt och så, men som sagt, det finns ingenting jag kan göra åt det. Det gäller bara att gilla läget och i det här fallet är det faktiskt inte svårt som man kan tro. Jag menar, jag får ju faktiskt se och höra Agnes sjunga i TV igen. Det var ju inte direkt igår hon uppträdde i ett TV-program senast, om man säger så.

Något som jag har funderat lite grann på, angående själva uppträdandet, har med dansarna att göra. Okej, nu vet vi ju inte om det faktiskt kommer att medverka några dansare när Agnes sjunger sin nya låt, men jag skulle bli enormt förvånad om så inte blev fallet. Hur många dansare pratar vi om då? Tja, minst två i alla fall, men jag skulle nog tippa på fyra stycken. Jag vet inte riktigt varför jag tror på just fyra, men på något sätt känns det som en bra siffra i det här sammanhanget. Det slutgiltliga svaret på den frågan får vi ju dock om ett par timmar, men att gissa och spekulera är alltid lika kul.

Inte många timmar kvar nu, som sagt. Det betyder att det snart är dags för Agnes att återigen visa det svenska folket vem som verkligen är bäst. Lita på att jag tänker sitta bänkad framför TV:n och njuta.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Jag ska verkligen sitta bänkad framför TV:n :)

2008-08-16 @ 02:35:31
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0