Agnes i etern

Under nästa vecka gäller det verkligen att man är med på noterna. Då kommer nämligen Agnes att medverka i ett flertal olika radioprogram. På måndag är det dags för ett besök hos Mix Megapol (Adam och Grys morgonshow), där Agnes har varit gäst ett flertal gånger genom åren. Om man te.x. jämför med Rix FM så märker man en enorm skillnad på den fronten, då hon bara varit gäst en enda gång där och det var när hon vann Idol. Skärpning, Rix FM! Nu tror jag knappast att de läser den här bloggen överhuvudtaget, men ändå.

Hur som helst, på fredagen samma vecka kommer Agnes att besöka Radio Prime. I nuläget finns det inte så mycket mer information kring detta, så det är inte så lätt att skriva något om det. Men att det kommer att bli grymt kul råder det dock ingen tvivel om. En sak som jag dock har funderat på är om Agnes verkligen kommer att besöka deras studio den här gången eller om det blir som förra gången, alltså kontakt enbart via telefon. Till er som inte lyssnade då så var det i samband med Körslaget det skedde. Oavsett vad så hoppas jag verkligen att hon får vara med i deras studio denna gång. Det skulle sitta fint.

Sen på lördagen gäller det att sätta på P3 och lyssna till P3 Star med Linda Sundblad som programledare. I och med att hon är kompis med Agnes så lär det bli ett spännande samtal dem emellan. Det kommer också att bjudas på lite smakprov från Agnes nya platta, vilket utan tvekan är något jag längtar enormt mycket efter. Jag kommer ihåg när de gjorde samma sak med Stronger, så detta kan i princip bli hur grymt som helst. Snacka om att jag känner mig taggad alltså!

Detta är dock bara de radiobesök som är kända. Som ni säkert vet så kan det ju hända att Agnes besöker fler ställen under veckan, även om det inte står något om det på hemsidan. Självklart får vi hoppas att hemsidan håller oss uppdaterade kring alla radiobesök, men det kan ju knappast skada om man själv håller lite extra koll också.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Tack :)

2008-08-25 @ 22:18:01
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Benny

Ingen orsak :).

2008-08-25 @ 23:00:01
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0