Mer radio

Blev lite sur på mig själv idag då jag helt och hållet glömde bort att lyssna på intervjun med Agnes i Radio Prime under morgonen. Kan ärligt talat inte förstå hur jag kunde glömma bort något så viktigt, men istället för att leta efter en bra anledning till varför det skedde (som ändå inte finns) så är det bara att konstatera att man ibland glömmer bort saker, oavsett hur viktiga de är. Det är något som händer oss alla så det bara att försöka leva med det. Tråkigt att det skulle ske just när Agnes var i radio bara.

Som tur är har jag dock kunnat lyssna på intervjun i efterhand på fansidan agnes.owns.it (som jag också har en länk till här på bloggen), vilket var riktigt trevligt. Det var en telefonintervju, som jag också trodde att det skulle bli, men det gör ju egentligen inte så mycket. Intervjun var väldigt bra och Agnes lät lika säker på rösten som hon alltid gör nuförtiden. Jag kan bara hoppas att jag inte glömmer bort nästa gång hon ska vara med i Radio Prime, för det lär inte vara sista gången vi hör henne där. Det kan jag i stort sett garantera.

Men redan imorgon är det ju dags för mera radioprat och denna gång i P3 Star som sänds mellan 14.03-16.00 i just P3. Förutom On And On så kommer de i programmet att spela en helt ny låt från Agnes kommande skiva, vilket kommer att bli grymt spännande. Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0