Det lönar sig att önska!

Alltså, ni kan inte ana vad som hände mig tidigare idag. Jag kommer inte riktigt ihåg vilken tid det var, men klockan var efter tio någon gång på förmiddagen. Telefonen ringde och i andra änden av luren var (nej, tyvärr inte Agnes) en kille som jobbade på P3. Tyvärr minns jag inte hans namn, men han berättade i alla fall för mig att jag skulle få vara med i Morgonpasset tidigt i morgon bitti. Anledningen? Tja, för någon dag sedan hade jag nämligen skickat in en önskeförfrågan till just Morgonpasset och önskat On And On och nu ska jag alltså få önska låten live i radio! Jisses, kan fortfarande knappt tro att det är sant, men det är det. Så alla ni som säger att det inte lönar sig att skicka in önskningar får nog tänka om nu.

Hur som helst, just nu känns det otroligt bra, men också en aning nervöst. Visst, jag har varit med i Mix Megapol en gång tidigare när jag hade önskat Champion, men det här känns större på något sätt. Svårt att förklara, men det är väl för att det är Sveriges Radio vi talar om här. Men oavsett om jag känner mig lite nervös så ska det bli enormt kul att få snacka lite grann med programledarna i Morgonpasset och självklart få chansen att säga att On And On är den grymmaste låten i år.

Tiden som jag ska få vara med var, enligt killen som ringde, klockan 6:40. Eller ja, de skulle ringa upp mig då var det sagt. Har redan sagt till familjen att de måste försöka lyssna vid den tiden. Hur ni som läser den här bloggen vill göra bestämmer ni såklart själva, men ju fler som lyssnar desto roligare blir det, som man brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Vad kul :))

2008-08-27 @ 19:10:51
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Benny

Japp, det tycker jag också :).

2008-08-27 @ 21:27:12
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Marco

Agnes är också på radio imorgon! Glöm inte det! Fast det kanske blir samtidigt :)



Hursomhelst, gratulerar!

2008-08-27 @ 22:36:35
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Benny

Marco: Tack och jag tror nog att jag kommer hinna med min önskning innan Agnes kommer till Mix Megapol-studion :).

2008-08-28 @ 05:31:01
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0