Singeln är släppt & chatt på torsdag!

Ja, nu är det måndag och Agnes nya singel On And On har precis släppts som digital download på diverse hemsidor. Personligen köpte jag den på msn.se redan för någon dag sedan, men jag tror faktiskt att jag ska köpa den på cdon.com också. Vissa kanske tycker att det är onödigt, men en låt kostar ju inte så mycket och dessutom vill man ju självklart stödja Agnes på alla sätt man kan. Sedan är ju låten så förbannat grym att jag inte har några som helst problem med att köpa den flera gånger om. Skulle kunna skriva ut alla länkar till de sidor som man köpa låten, men det orkar jag inte. Istället rekommenderar jag alla att besöka Agnes officiella hemsida (agnescarlsson.se), då man kan hitta de flesta av länkarna där. En sida som dock inte finns med där är www.poplife.se, så det är i princip bara att välja den sida som ni tycker är bäst.

-----------------------------------------

Tidigare idag var det från början meningen att det skulle bli en chattsession med Agnes på msn.se, men tyvärr blev den tiden ändrad p.g.a. en serverkrasch. Den nya tiden har dock redan blivit utannonserad, så känner ni för att ställa lite frågor till Agnes (om nya skivan med mera) är det bara att surfa in på msn.se nu på torsdag den 14/8 klockan 15.00. Lita på att jag tänker göra det.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Torsdag är en dålig dag och tiden också för den delen. Varför ska allt hända på såna dagar då jag är upptagen

2008-08-11 @ 16:17:37
Postat av: Maritza

synd att chatten inte blev av.. fast jag visste inte ens att man kunde chatta med henne idag, så det var i och för sig bra.. då missade jag den inte :P hehe

2008-08-12 @ 00:07:12
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: jonna

ha en trevlig kväll:)

2008-08-12 @ 18:48:40
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0