Nya singeln - On And On

Det här blir mitt allra första inlägg i den här bloggen och då är det ju lika bra att börja med att skriva lite grann om mina tankar kring Agnes nya singel, On And On, som är tänkt att släppas till radiostationerna på måndag nästa vecka. Från början blev jag, som så många andra, lite förvånad över stilförändringen som Agnes visade upp, men den förvåningen förvandlades ganska snabbt till ofattbar glädje istället. Jag menar, låten är osannorlikt bra (bästa låten jag har hört på länge faktiskt) och det gäller även videon, även om kameravinklarna dock kunde varit lite bättre.

Hur som helst, On And On är grymt bra och det ska bli enormt spännande att se Agnes sjunga den live i Sommarkrysset på TV4 nästa lördag. Önskar att jag kunde åkt dit själv, men tyvärr har jag ingen möjlighet till det. Men jag hoppas och tror på en relativt stor turné senare i år och då kommer jag definitivt att besöka en, eller kanske flera, platser runtom i Sverige. Sådant är omöjligt att svara på just nu och det enda man kan göra är att vänta och se vad som kommer att hända.

Detta får räcka för mitt första inlägg här i bloggen. Jag kommer självklart att skriva mer så fort jag har något viktigt att berätta.

Videon kan ni se här:

Kommentarer
Postat av: Maritza

jag håller med dig, nya singeln är grymt bra :D

En av dom bästa låtarna jag har hört!

2008-08-10 @ 23:31:41
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Mkt bra låt!! Den singeln kommer jag att lyssna på mkt :).

2008-08-10 @ 23:55:13
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Tommy

Denna blogg kommer jag absolut att följa :)

2008-08-11 @ 09:31:52
Postat av: Marielle

Vilken bra idé! Kommer följa

2008-08-11 @ 12:54:40
Postat av: Martina

Så grymt bra blogg. ;)

2008-08-13 @ 11:14:35
URL: http://martinasdressroom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0