I´m back!

Efter att ha varit utan internet i över en månads tid så är jag nu äntligen tillbaka, vilket känns oerhört skönt. Något som inte känns något vidare är dock all den Agnes-information som jag har missat under den här tiden, men jag gör mitt bästa för att komma ifatt så bra som möjligt. Det är ganska sjukt egentligen hur mycket som faktiskt händer under en hel månad och detta gäller såklart även för Agnes del, men jag får vara glad att jag inte missade hennes kommande skivsläpp i alla fall (jag vet att det ligger ganska långt fram i tiden, men ändå).

På tal om Agnes kommande skiva så har jag tänkt skriva ner lite personliga tankar om det hela, men det får nog bli nästa gång, då jag känner att jag behöver tänka igenom det lite till.

Tills dess, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

Glad to see you back, looking forward to the thoughts on the new album

2010-09-20 @ 09:20:03
Postat av: Benny

Thanks, Dan! I hope I can write down my thoughts about the new album really, really soon.

2010-09-22 @ 05:55:59
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0