Abstinens och lite funderingar

Jag vet inte hur alla ni andra känner er, men personligen så genomlider jag just nu en enorm Agnes-abstinens. Visst lyssnar jag så mycket jag kan på hennes musik, men det räcker inte alltid till. Vad jag vill göra allra mest just nu är nämligen att gå på en av hennes konserter och se henne live, då det sannerligen är bland det bästa som finns här i världen. Tyvärr har jag ingen som helst aning om när hennes nästa turné drar igång och hur den kommer att vara uppbyggd, men jag hoppas verkligen att det blir en relativt stor turné och att den börjar så snart som möjligt. Det skulle vara grymt kul alltså!

I övrigt har jag faktiskt inte så hemskt mycket mer att skriva om för närvarande. Man sitter ju förstås och funderar på hur videon till Sometimes I Forget kommer att se ut. På tal om det så kan ni lita på att det kommer att dyka upp en videoanalys från min sida efter att den har släppts, precis som vanligt. Angående själva videon så har jag enbart läst lite knapphändig information kring inspelningen, men det ser onekligen ut att bli en riktigt bra video. Teamet som gör videon är densamma som gjorde On And On V.2 och V.3, vilket jag enbart ser som positivt.

Man undrar ju dock om de kommer att satsa på en handling till den här videon eller helt enkelt strunta i det. Personligen hoppas jag att de satsar på en handling denna gång, men skulle det inte hända så gör det inte så mycket. Huvudsaken är ju trots allt att videon blir snygg och att den gör sitt jobb i att promota Sometimes I Forget på allra bästa sätt i videoform.

Skulle dock vilja veta hur ni ser på saken. Vill ni att musikvideon till Sometimes I Forget ska ha en handling eller har det inte så stor betydelse?

Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

Yes, I feel exactly the same way Benny.

I'm not sure about the question you are asking though, it is being translated as "Would like to know how you see it. Do you want music video for Sometimes I Forget should have a document or has it not so important?". I'm not sure what the "document" refers to, do you mean a release as a single?

2010-03-11 @ 02:26:35
Postat av: Benny

Dan: What I´m asking is just if you want the music video for Sometimes I Forget to have a story or not.

2010-03-11 @ 13:30:59
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Anonym

En handling!

2010-03-12 @ 18:17:55
Postat av: Anonym

Ah, Sorry Benny, I understand! Yes I think the SIF video should have a story, because the song is after all a ballad, and it would be a good oppurtunity to do a video with a story. And it would help people who are not fans understand what the song is about.

2010-03-13 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0